Isnin, 15 Julai 2013

~BiLa aKu tiAdA~

mungkin bila aku mati ku akan berhenti menyakiti hatimu.... 

 bila aku tiade di satu hari nanti akan diri mu nampak dari wajah jenazah ku yg aku benar2 mencintai mu...aku benar2 menyayangi mu.... aku dh serik d lukai dengan perasaan... aku dah xberdaya menahan air mata ku yg hanye ingin mengalir shaja.... aku pasrah dan aku akur dengan setiap dugaan yg menimpa diri ku ini... diri mu tidak senang mencintai diri ku namum aku xpernah patah semangat mencintai mu... biar pon kene maki hamun sye snggup jnji aty awk tidak d lukai oleh sye... 

sye tidak pernah meminta ape2 dri awk...sye hanye meminta keikhlasan aty awk untuk mencintai sye... walaupon berat untuk awk menerima diri ku yg bnyak kekurangan ini aku pasrah dengan segala keputusan mu... ku mengharapkan agar satu hari di depan mata mu terbukti hati dan cinta ku hanye untuk mu... 

salam sayang dari ku...


diri ku hanye untuk mu....

EFFA ZAZRIN BINTI AZMAN !!!!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan