Khamis, 25 Julai 2013

~KaU YaNg tAk pErnaH mEnGeRtI ~

assalamualaikum semua...

kadang-kadang aku sangsi/curiga
kadang-kadang aku terase sangat terasing
kadang-kadang aku terase dengan tingkah lakumu
namun satu pon aku tak pernah terasa/ambik hati

setiap hari setiap saat kau tak pernah membalas cinta ku...kau tak pernah pedulikan diri ku...kau xpernah memahami diri ku....malah aku masih mengharapkan di kau yang terbaik untukku...

cuba lah kau mengerti keadaan ku...memahami keadaanku....cuba ambik 1 mase untuk berfikir tentang diri ku ini...baik buruk diriku terhadap kamuberkali-kali aku berkata yang aku sangat menyayangi dan mencintai dirimu...walaupon kita dah declear ygang kite dah menjadi pasangan bercinta tpi kenape aku terasa sngt terasing ...mungkin kau belum memahami dan mengerti diriku ini,..

sejujurnye aku memberitahu yang aku sangat terkilan dengan hubungan kite...org berkate mcm2 , lelaki tuh hanye nk mainkan perasaan awk je...lelaki tuh hanye nk permainkan cinta awk je...tpi 1 pon sye tak pernah ambik seriuse dengan kate2 mereka.... smpai kadang-kadang hati berkate betulkah di kau menyayangi ku di dunia dan di akhirat ataupon hanye dengan perkataan ....

aku ingin di kau berfikir, di satu tempat , fikir lah hati dan perasaan ku..fikirlah ape kegunaan diriku untuk diri mu... berfikirlah dengan sedalam dan setulus ikhlas hati awk...saya tahu awak jauh dengan saye, kite xpernah berjumpetapi itu bukan satupenghalang untuk kebahagiaan...

walaupon awak tiade sms/call saye jngn buat saye seperti tunggul batu awak... tpi sye bertuah walaupon awak tahu yang sye tengah marah .... awk selalu buat saye gelak ketawa bersama awak... tpi awk tak tahu betape lukenya hati sye....

awak tahu x bila awk tak sms/call saye... saye sunyi sangat tanpe awk... knpe awak x pernah fikirkan benda tuh ek??? awak memang suke buat mata saye mengalirkan air mata kan...entah la xtahu nak ckp ape lg dah dengan awk. pandai lah awk menilainye sndri....

akhir kata dari saya, semoga awk dapat faham hati saye dan semoga awk thu kedudukkan saye dalam hidup/hati awk..

saya sayang awk sangat2
  saya cinta awk sngt2 

m.r____ bin munawar                                                                        yang benar,
                                                                                               ( EFFA ZAZRIN BINTI AZMAN)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan